Haakon Har jobbet 25 år med digitale produkter i grensesnittet mellom teknologi, strategi, markedsføring og brukeropplevelse. Var med på å starte Spleis, og jobber nå med VM på ski.

SLIDES: Quick-fixing mobile (no, really)

20 sec read

I was speaking about mobile in the banking context at the 2nd Annual Financial e-Marketing Forum the 25th September 2013 in Amsterdam. User adoption of mobile has increased rapidly, and banks are slow at redeveloping their websites to the new mobile friendly standards. As a result, mobile marketing is suffering. The talk goes into how we quick fixed mobile at SpareBank 1 without doing a complete revamp of the website. The slides can be found at Slideshare.

(Title proudly inspired by Scot McKee’s brilliant book Creative B2B Branding (no, really))

Haakon Har jobbet 25 år med digitale produkter i grensesnittet mellom teknologi, strategi, markedsføring og brukeropplevelse. Var med på å starte Spleis, og jobber nå med VM på ski.

Få en e-post hver gang en ny episode av Skjær vekk skiten slippes.